NAUJIENOS

Žaidimai lietingai dienai ir jokių išlaidų

Kategorija:

Miestas:
Dėl esamos situacijos pasaulyje praleidžiame nemažai laiko namie, tad siūlau kelias idėjas, kaip paįvairinti laiką žaidimais namie su vaikais ar kitais šeimos nariais. Tai žaidimai nereikalaujantys papildomų išlaidų.
 
Per vieną minutę.
2 ir daugiau žaidėjų. 
 
Žaidimo dalyviai pradeda ir baigia atlikti užduotį vienu metu, pagal teisėjo signalą, jei žaidime dalyvauja tik 2 žaidėjai susitaria vienu metu pradėti žaisti, nusistatę laikmatyje vieną minutę.
 
Pirmoji užduotis
Kiekvienas žaidėjas prieš save turi pieštuką ir vienodo dydžio geriausiai (10x10)  langeliais popieriaus lapą.
Žaidimo tikslas – per minutę kuo daugiau nupiešti kryžiukų ar iksiukų. 
Laimi tas žaidėjas, kuris daugiausiai nupiešia.
 
Antroji užduotis
Stalo viduryje paberiama namuose turimų pupelių, žirnių, smulkių riešutų ar karoliukų, kiekvienas žaidėjas rankose  turi lazdelę ar atvirkščią pieštuką.
Žaidimo tikslas – Kiekvienas žaidėjas lazdele ar pieštuko galu turi stumti link savęs smulkias pupeles, stengdamasis sustumti kuo didesnę krūvelę.
Laimi sustūmęs daugiausiai pupelių žaidėjas.
 
Taškai ir brūkšneliai
2 žaidėjai
 
Ant lapo kiekvieno žaidėjo pasirinktos spalvos pieštuku (pvz. pirmojo žaidėjo bus mėlyna spalva, antrojo - raudona) yra padedami taškai. Kiekvienas žaidėjas savo taškus sujungia vertikale ar horizontale linija. Varžovo linijos kirsti negalima.
Žaidimo tikslas – iš savo brūkšnelių sudaryti kuo ilgesnes grandines ir trukdyti tai padaryti varžovui. 
Laimi tas žaidėjas, kurio grandinėlė ilgesnė.

 

Kas tiksliau nustato iš akies
3 ir daugiau žaidėjų
 
Išrenkamas teisėjas, kuris matuos žaidėjų daiktų svorį ar ilgį. Žaidėjai susėdę šalia vienas kito bando atspėti teisėjo parodyto daikto (knygos, vazos ,žurnalo, žaislo ir t.t.)  ilgį arba svorį. Teisėjas pamatuoja ar pasveria tą daiktą, pasižymi, kuris žaidėjas teisingiau nustatė iš akies. Žaidimo laikas gali būti apibrėžtas vienam žaidėjui surinkus tam tikrą taškų skaičių (pvz. kuris pirmas surinks 10 taškų) ar kas daugiau teisingai atspės per tam tikrą laiką (pvz. 20 minučių).
Žaidimo tikslas – surinkti kuo daugiau taškų.
Laimi daugiausiai taškų surinkęs žaidėjas.  
 
Nustatyk nežiūrėdamas
2 ir daugiau žaidėjų
 
Priklausomai nuo žaidėjų amžiaus pasirenkamos medžiagos, kurias liečiant užrištomis akimis turės atspėti. Tai gali būti įvairios kruopos randamos virtuvėje, medžiagos iš ko padarytas daiktas, miške rastų augalų lapai, žurnalų pavadinimai. Žaidimo tikslas ir laikas apibrėžiamas kaip ir žaidime „Kas tiksliau nustato iš akies“.
 
Keturios stichijos
2 ir daugiau žaidėjų
 
Žaidėjai susėda ratu arba vienas prieš kitą ir meto pasirinktą minkštą daiktą (kamuolį, pliušinį žaisliuką ar susukta skiautę į kamuoliuką) sakydami kurią nors stichiją (žemė, ugnis, vanduo, oras), tas kuris pagauna turi greitai pasakyti kokį nors gyvūną, gyvenantį toje stichijoje, o kam pasako ''ugnis'', tas turi atsistoti ir apsisukti. Žaidėjas ne iš karto pasakęs, neteisingai įvardinęs ar susipainiojęs, duodą fantą. Fantas – suklydusio žaidėjo duoti daiktai, kaip užstatas (žaislas, papuošalas ir pan.), kurie žaidimo pabaigoje bus grąžinti atlikus varžovų sugalvotas užduotis (padeklamuotas eilėraštis, sudainuota dainele, atlikti pritūpimai ir pan.).
 
Smagaus laiko žaidžiant!
 

Reklama