NAUJIENOS

TBWA/VILNIUS kūrybinei agentūrai Lietuvoje atstovaus atnaujinta komanda

Kategorija:

Miestas:

Maksimizuoti pasaulinį TBWA kūrybinės agentūros potencialą Lietuvoje imasi atnaujinta komanda, kurią papildė rinkodaros profesionalai iš „Marketing Point“. Komandą reformavo ir jai vadovaus patyrusi rinkodaros ekspertė ir mentorė Asta Grabliauskienė. Įmonės partnerių branduolį sudarys daugiau kaip 20 metų nacionalinius komunikacijos projektus inicijuojantis Raimundas Daubaras bei Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė, Vadybos ir ekonomikos universiteto ISM lektorė, patyrusi tarptautinės rinkodaros strategė.

Praplėstas veiklos spektras ir pasikeitusi įmonės dinamika  

Pasak Raimundo Daubaro, akivaizdu, jog neapibrėžtos rinkos sąlygomis laimės tie, kurie nepames krypties ir rinkos pulso.

„Šie metai tik dar labiau išryškino iš esmės evoliucionavusius verslo poreikius ir iššūkius rinkodarai. Seniai buvo pribrendęs laikas reformuoti ir „TBWA\Vilnius“ komandą bei paslaugas. Sutelkę jėgas su jau pusmetį drauge kuriančiomis partnerėmis Asta ir Ieva galėjome rinkai pasiūlyti platesnio spektro rinkodaros paslaugas: produktų kūrimo, kainodaros restruktūrizacijos, vartotojų patirties gerinimo, darbuotojų įtraukimo, prekės ženklų portfelio sutvarkymo ar tikrosios rinkodaros strategijos parengimą įmonėms, turinčioms tarptautinių ambicijų, – pasakoja R. Daubaras. – Ilgus metus dirbame Lietuvos rinkoje tiek su verslo klientais, tiek vystydami nacionalinius pilietinius projektus. Šiandien TBWA\Vilnius naujoji komanda randa naujų galimybių įdarbinti TBWA tinklo tarptautinį potencialą, ypač – naujausias tendencijas ir gerąsias praktikas, kaip komunikuoti ir pasiekti rezultatų, kai pasaulis uždarytas.“

Holistinis požiūris į rinkodarą ir įdarbinta tarptautinė TBWA patirtis

„Gera idėja netinkamu metu ar netinkamame kontekste išties praranda prasmę, tad vienas iš svarbių mūsų darbo aspektų – padėti prioretizuoti rinkodaros veiksmus ir maksimaliai įveiklinti rinkodaros biudžetą. Rinkodara yra tokia sritis, kurioje niekados nebus resursų pertekliaus: trūks žmonių, laiko arba pinigų, tad sukalibruoti šį santykį yra mūsų atsakomybės dalis“, – sako strategė Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė. – Esame vertės kūrimo versle, tad ją ir kuriame ir maksimizuojame visuose sąlyčio su žmogumi etapuose žvelgdami per klasikinių 7P prizmę.“  

Daug metų užsienyje gyvenusi ir dirbusi ekspertė teigia, kad nepaisant įspūdingų mūsų šalies pasiekimų tarptautinėje plotmėje ir bendro ekonominio progreso, pernelyg dažnai apčiuopiamos nepilnavertiškumo gaidos, kurios stabdo proveržį: didelis perfekcionizmas, siekis atrodyti geriau, nei iš tiesų yra, ir baimė klysti. Tiek pasaulinės TBWA kompetencijos, tiek ilgametė patirtis dirbant su tarptautiniais klientais leis kiekvienam verslui įgauti globalios perspektyvos, kuri įkvepia, padeda ar tiesiog leidžia dirbti efektyviau.

„Įgalinti tokį tarptautinį potencialą mūsų rinkoje, ypač kai vietinio verslo ambicijos yra globalios, yra itin prasminga. Juolab, dirbant su komanda, kuri tiek daug kuria ir dirba vardan Lietuvos“, – dalinasi I. Bieliūnaitė-Jankauskienė.

Plaka „turbo kokteilį“

Daugiau kaip 18 metų dirbanti rinkodaros srityje su plataus veiklų profilio įmonėmis – nuo žiniasklaidos grupės, Olimpinio sporto iki fintech startuolių – Asta Grabliauskienė naują komandą apibūdina kūrybiškai: „Plakame „turbo kokteilį“, kurio skonis geriausiai atlieps šiuolaikiškų ir logišką greitį mėgstančių įmonių poreikius. Šio kokteilio trys pagrindiniai ingredientai yra: globalus požiūris ir tarptautinė kompetencija, visapusiškas rinkodaros paslaugų spektras bei brandi kompleksinių, integruotų projektų vadyba. Verslui siūlome tai, ko išties reikia, tad viena aktualiausių užduočių yra deramas įsivertinimas tikrojo potencialo, kaip verslas gali skleistis kertiniais investicijų ar plėtros etapais, užčiuopiant verslo unikalųjį talentą.“

Pastarąjį pusmetį ši jungtinė komanda sėkmingai dirba su TBWA\Vilnius klientais: „Volfas Engelman“, „Uniqa“, „Nissan“, „Kauno grūdai“. Visuomeninių projektų srityje TBWA\Vilnius kūrė „Open books“ festivalio, Kuršių marių regatos bei „Tautiškos giesmės aplink pasaulį“ kampanijas. Tarp naujų, bendrų jungtinės komandos klientų yra tokios įmonės kaip kreditų biuras „Creditinfo“, „Giantus“, „Baltik vairas“, „Solid Real“,  „Registrų centras“, Klaipėdos regiono savivaldybių asociacija, tarptautinė įmonė „Loll designs“ ir kt. 

TBWA pasaulinių agentūrų tinklas pastarąjį dešimtmetį yra bene daugiausiai pasiekimų turintis globaliu mastu ir 2018-2019 metais pripažintas geriausiu agentūrų tinklu pasaulyje  (Adweek's Global Agency of the Year ir ADC Awards Network), figūruoja tarp inovatyviausių globalių kompanijų praėjusiais metais.

Tarptautiniam TBWA\WORLDWIDE tinklui R. Daubaro vadovaujama komunikacijos agentūra atstovauja nuo 2000 metų. TBWA\Vilnius yra viena iš seniausiai veikiančių komunikacijos agentūrų Lietuvoje. Įkurta 1993 m., per beveik tris dešimtmečius dirbo su daugeliu Lietuvoje žymių ir lyderiaujančių prekių ženklų, tačiau labiausiai agentūra išsiskiria rinkoje savo sukurtais ir įgyvendintais nacionaliniais pilietiniais projektais, pavyzdžiui, „Laisvę Joninėms“ (2003 m), „Lietuva – šviesiausia Europos valstybė“ (2004 m.), „Varom už Lietuvą“ (2011 m.), pirmojo lietuviško palydovo LITSAT-1paleidimas į kosmosą (2011 m.). 2008-2009 m. vadovaujant R. Daubarui buvo įgyvendintas projektas „Tūkstantmečio odisėja. Vienas vardas – Lietuva“,  skirtas Lietuvos vardo paminėjimo tūkstantmečiui. Nuo 2009 m. iki dabar kasmet Lietuvos Valstybės dieną – liepos 6-ąją – viso pasaulio lietuviai vienu metu gieda „Tautišką giesmę aplink pasaulį“, šios idėjos autorius ir įgyvendintojas taip pat yra R. Daubaras.

Žana Jakevičienė


Reklama