NAUJIENOS

Pusryčiai: kepti kiaušiniai su smidrais


Miestas:
Įsibėgėjus smidrų, kitaip dar vadinamų šparagais, sezonui dar yra proga išbandyti lengvą pusryčių receptą. Smidrų sezonas prasideda balandžio pabaigoje, pats pikas – gegužę, o sezonas tęsiasi iki birželio vidurio ar net Joninių. Smidruose  gausu medžiagų, suteikiančių energijos ir pakeliančių nuotaiką. Tai puikus vitaminų (A, B, C, T, K), skaidulų ir mineralų (mangano, vario, kalio ir kt.) šaltinis. Smidruose daug antioksidantų – beta karoteno ir liuteino. Specialistai įsitikinę, kad reguliarus smidrų vartojimas padeda kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje ir skatina insulino gamybą. Taip pat, smidrai teigiamai veikia širdį ir kraujagysles, stabdo krešulių susidarymą.
 
Tad kviečiame išbandyti šį receptą.
 
3 porcijoms reikės:
Saujos smidrų;
Pusės paprikos;
2 skiltelių česnako;
 Žiupsnelio druskos ir pipirų (pagal skonį);
150–200 g karšto ar šalto rūkymo šoninės;
3 kiaušinių.

 
 
Saują smidrų nuplauti ir supjaustyti trumpais kąsneliais.
Keptuvėje įkaitinti aliejų, į jį suberti smulkiai supjaustytų pora skiltelių česnako ir pakepti kol česnakas pradės skleisti kvapą.

Suberti smulkiai pjaustytą karšto ar šalto rūkymo šoninę, smidrų gabaliukus ir pusę kubeliais pjaustytos paprikos. Jei šoninė nėra sūri, viską paskaninti druska ir pipirais.
Viską pakepti ant silpnos ugnies kelias minutes, kartas nuo karto pamaišant.



Keptuvėje iš daržovių padaryti baseinėlį, kad būtų galima įmušti kiaušinį, tokių baseinėlių padaryti, tiek, kiek bus kepama kiaušinių.
Įmušus kiaušinius į suformuotą baseinėlį uždengti keptuvę dangčiu ir leisti bent 5 minutes ant silpnos ugnies pasitroškinti.


Skanaus!

Gintarė Ulman

Gurmanų užkandis

Gurmanų užkandis

Pats metas ruoštis Joninių vaišėms. Maloniai nustebinsite bičiulius Joninių vakarą gurmaniška užkanda – marinuotais baklažanais su paprikomis. Nuplautus 2 baklažanus supjaustau išilgtomis skiltelėmis,...


Reklama