NAUJIENOS

Maža sėklelė – didelė nauda


Miestas:
Sveikatos rinkoje gausybė papildų, turtingų vitaminais ir mineralais. O ar bandėte patys pasigaminti papildą sveikatai, grožiui ir jaunystei?
Moliūgų, sezamo, saulėgrąžų sėklos – vitaminų ir mineralinių medžiagų šaltinis. Šiose sėklose gausu vitaminų (E, K, B grupės), mineralinių medžiagų: cinko, seleno, magnio, geležies, omega polinesočiųjų riebalų rūgšties.
Moliūgo sėklose esantys mineralai dalyvauja svarbiose organizmo funkcijose, skatina serotonino ir melatonino gamybą.
Sezamo sėklose esantis sezaminas ir sezamolis mažina blogąjį cholesterolį, stabilizuoja kraujo spaudimą, apsaugo kepenis nuo žalingo oksidacijos poveikio.

Vaikystėje dažnas ,,sirgome“ priklausomybe saulėgrąžų sėkloms. Dabar sakytume – nebloga priklausomybė. Saulėgrąžų sėklos – vitaminų ir mineralinių medžiagų ,,bomba“. Vien 10 g šių sėklų yra 25 proc. vitanino E; gausu seleno (galingas antioksidantas), fosforo, magnio, geležies, omega – 6.

Iš šių stebuklingų sėklų patys pasigaminkime puikų maisto papildą. Imame lygiomis dalimis (po 150 g) sėklų: moliūgų, saulėgrąžų, sezamo. Sėklas sumalame kavamale, sumaišome. Štai – vitaminų ,,bomba“. Tiks šaukštelis mišinio su medumi prie rytinės kavos ir vakarinės arbatos, paskanins avižinę košę ar jogurtą.



Paprastas ir naudingas prieskonis – sezamo druska. Lygiomis dalimis sumaišykite maltas sezamo sėklas su jūros druska.
Šios sėklos – įprastas papildas virtuvėje. Jų dedame į salotas, sveikuoliškus kepinius., gardiname košes.



Norite būti sveiki, gražūs ir nesenti – vartokite sėklas.

Vitalija Jakubauskienė
 

Rabarbarų pyragas

Rabarbarų pyragas

Rabarbarų lapkočiai turi vertingų mineralinių medžiagų – kalio, kalcio, magnio ir fosforo, taip pat vitaminų C ir B1.  Derlius imamas gegužės – birželio mėnesiais, laužiant lapkočius nuo šaknų, kas 10–12 dienų....


Reklama