NAUJIENOS

Lietuvių IT įmonė kūrybiškai išsprendė dėl koronaviruso iškylančius sunkumus

Kategorija:

Miestas:

 Dėl koronaviruso atšauktą telekomunikacijų parodą Barselonoje lietuvių IT įmonė žaibiškai perkėlė į Vilnių.

Dėl koronaviruso keliamos grėsmės Mobile World Congress organizatoriams atšaukus parodą Barselonoje, UAB „Exacaster“ teko skubiai ieškoti būdų, kaip sumažinti atsiradusius nuostolius ir atkreipti potencialių klientų dėmesį.

Vasario 24-27 dienomis Barselonoje turėjo prasidėti vienas svarbiausių technologijų rinkos renginių pasaulyje – Mobile World Congress 2020 (MWC 2020). Duomenų analitikos sprendimų įmonė „Exacaster“, kurią “Financial Times” neseniai įtraukė į greičiausiai augančių Europos įmonių reitingą,– šioje parodoje turėjo dalyvauti kartu su  technologijų rinkos milžinėmis: “Amazon”, “Facebook”, “Vodafone”, “LG”, “Rakuten” ir kt. Iš viso parodoje savo produktus ir paslaugas planavo pristatyti apie 3 000 įmonių, laukta daugiau kaip 100 000 lankytojų.

Didžiausioje metų technologinių naujovių parodoje lietuvių  įkurta bendrovė „Exacaster“ tikėjosi užmegzti apie 200 naujų verslo  kontaktų ir išplėsti veiklos geografiją.  Įmonė jau beveik 10 metų kuria dirbtiniu intelektu pagrįstus didelės apimties duomenų analitikos sprendimus, kurie padeda telekomunikacijų kompanijoms išlaikyti klientus ir reikšmingai pagerinti vartojimo patirtį.

 „Iki šiol dalyvaudavome mažesnio masto  tarptautinėse parodose, MWC lankydavomės kaip dalyviai. Į MWC atvykti su stendu ruošiamės kone dešimtmetį, šiais metais dalyvauti paskatino siekis plačiai pristatyti mūsų naujusią produktą - telekomų klientų duomenų valdymo platformą. Ruošdamiesi parodai analizavome dalyvių segmentus, prisistatymo strategijas, gryninome naujo produkto naudas. Tikėjomės sulaukti didelio susidomėjimo ir į pasiruošimą parodai investavome apie 50 tūkst. Eur. Buvome įsigiję kelionės bilietus 6 asmenų komandai, užsisakę vilą savaitei, netgi suruošę siuntas  pristatymui į Barselonos parodų centrą. Organizatoriai nuolat mus informavo, kad imasi visų reikalingų saugumo priemonių ir renginys vyks kaip planuota, todėl netikėtas atšaukimas mums buvo labai skausmingas,” – sako “Exacaster” įkūrėjas ir vadovas Šarūnas Chomentauskas. – “Tačiau įmonės komanda  yra lanksti ir visada stengiasi rasti  netradicinių sprendimų, tad per savaitę suorganizavome alternatyvą – virtualią parodą Vilniuje.” Įmonė ekspozicinį stendą pastatė savo biure Vilniuje, čia pakvietė savo darbuotojus, klientus ir partnerius. Negalėjusieji atvykti kviečiami į „Exacaster“ internetu transliuojamus seminarus („webinar“), kurie vyksta numatytomis MWC renginių dienomis.

Taip bendrovė išsisuko iš keblios situacijos ir sėkmingai pristatė naują produktą telekomunikacijų rinkoje – dirbtiniu intelektu paremtą klientų duomenų valdymo platformą.

Skirtingo formato klientų duomenų surinkimas iš įvairių sistemų, kurių pasiekimui reikia specifinių žinių ir įrankių, yra vienas iš didžiausių iššūkių didelėse telekomunikacijų bendrovėse. Naujoji „Exacaster“ platforma ne tik automatizuoja šį procesą, bet ir leidžia greitai paruošti duomenis tolesniam naudojimui: verslo analizei, personalizuotoms rinkodaros kampanijoms, dirbtinio intelekto algoritmams kt.

Šarūno Chomentausko teigimu nuolatos auga telekomunikacijų bendrovių teikiamų skaitmeninių paslaugų kiekis bei artėja dideli duomenų formatų pasikeitimai susiję su 5G paslaugomis. Iki šiol didžiosios telekomunikacijos įmonės sprendžia klientų duomenų surinkimą duomenų inžinerijos projektų pagalba, kai skirtingose IT platformose esantys ir tarpusavyje nesisiejantys duomenys yra apjungiami specialiai sukurto programinio kodo pagalba. Tai brangus ir lėtas kelias, jame neišvengiama klaidų. Dar ir šiandien pasitaiko, jog pvz., tam pačiam klientui skambina net keli vadybininkai ir siūlo nereikalingas paslaugas.

Būtent šias problemas sprendžia „Exacaster Customer 360“ platforma. Pasak bendrovės vadovų, šis pažangus produktas leis telekomunikacijų įmonėms, nereikalaujant papildomų IT kompetencijų ir programavimo žinių, paprastai surinkti duomenis, juos apjungti ir panaudoti efektyviau. Geresni duomenys leidžia tiksliau išanalizuoti vartotojo elgseną, taikliau prognozuoti bei pateikti aktualesnius individualius pasiūlymus.

Per dešimtmetį „Exacaster“ nuo 2 žmonių išaugo iki beveik 60 darbuotojų komandos, šiuo metu bendrovės metinė apyvarta siekia beveik 4 mln. eurų.  

Klientų pasitikėjimą įmonė įgijo teikdama specializuotus sprendimus, kurie yra paremti dirbtinio intelekto galimybėmis. Pagrindines pajamas „Exacaster“ uždirba teikdama paslaugas Europoje ir Š. ir P. Amerikos žemynuose veikiančioms telekomunikacijų įmonėms.

Ispanijos žiniasklaidą cituojantis verslo dienraštis „Financial Times“, rašo, kad dėl atšaukto kongreso Barselonos miestas gali netekti iki  500 milijonų eurų. 

Pinu trispalvę

Žygis Pagramančio regioniniame parke

Vėtrungių kelias

Politikų žodis

Egidijus Vareikis

Egidijus Vareikis

Rimantė Šalaševičiūtė

Rimantė Šalaševičiūtė

Virginija Vingrienė

Virginija Vingrienė







Reklama