NAUJIENOS

Kaune gimęs „Hostinger“ švenčia veiklos dešimtmetį

Kategorija:

Miestas:
Kaip ir daugumai verslų, 2020-tieji kompanijai „Hostinger“ buvo nepamirštami metai – tik labiau ne kilusiais išbandymais, bet ypač sparčiu augimu. Pandemijos paskatinta masinė migracija į internetą reiškė, kad visiems naujiesiems gyventojams reikėjo naujų namų – svetainių – internete. O tai juk ir yra kompanijos duona!
 
 

2021 m. kovo 1 d. mokamomis „Hostinger” paslaugomis naudojosi 60 proc. daugiau klientų nei pernai pavasarį. Sparčiai augo skaičius klientų, kurie naudojasi „Hostinger“ komandos sukurta greita ir paprasta svetainių kūrimo platforma „Zyro“, kurioje žmonės gali susikurti svetainę vos per kelias minutes. Kompanijos duomenimis, šiuo metu platforma padėjo sukurti jau per 200 tūkst. svetainių.

 

„Šiemet „Hostinger“ prekės ženklui sukanka 10 metų. Pradėdami savo veiklą, turėjome aiškią misiją – padėti klientams sklandžiai ir greitai pradėti savo verslą, rašyti blogą, susikurti įspūdingą darbų portfolio. Viskas, kas gali sutilpti į svetainę ir daugiau. Švęsdami dešimtmetį, pirmiausiai švenčiame ir įgyvendintas mūsų klientų misijas,“ – pasakoja  „Hostinger“ personalo vadovė Gabija Jasiulionytė-Marganavičė.
 
Pasak jos, kaip dauguma verslų visame pasaulyje, taip ir „Hostinger“ darbuotojai 2020 m. pavasarį pradėjo dirbti nuotoliniu būdu. Natūralu, kad šis pokytis buvo šioks toks iššūkis, bet, kaip ir priklauso IT kompanijai, „Hostinger“ jį įveikė sklandžiai ir greitai. Negana to, iššūkį pavertė galimybe, todėl šiandien konstatuoja, kad dauguma pasikeitusių procesų įmonėje pasikeitė į gera – tapo paprastesni.
 
„Pavyzdžiui, kelis kartus per savaitę organizuojame komandų susirinkimus – „pamatuoti temperatūrą“, pasidalinti savaitės tikslais. Prieš pandemiją būdavo atvejų, kai į tokius susitikimus Kaune žmonės vykdavo iš Vilniaus. Baigiant pirmuosius nuotolinio darbo metus, tokia praktika atrodo archajiškai. Juk visada galima susijungti į vaizdo skambutį iš bet kurios pasaulio vietos, kam važinėti šimtus kilometrų?“ – pasakoja personalo vadovė.
Juolab kad kompanijos darbuotojų geografija – išties plati: 2021 m. kovo pradžioje „Hostinger“ dirbo 911 darbuotojų iš 34 pasaulio šalių – iš jų 472 Lietuvoje. Beje, šis skaičius per metus išaugo kone dvigubai: pernai panašiu metu kompanijoje dirbo 541 darbuotojas, iš jų 232 – Lietuvoje.
 
Kita vertus, besibaigiant pirmajam karantinui tapo akivaizdu, kad kai kuriems kolegoms labiau patinka dirbti iš namų, o kai kurie geriausiai jaučiasi biure. Todėl buvo priimtas sprendimas, kad nuo šiol kiekvienas darbuotojas gali laisvai rinktis, kur ir kaip dirbti: namuose, biure, sodyboje, Tenerifėje ar keliaudamas aplink pasaulį.
„Na, gal tik su keliavimu kol kas sudėtinga, bet anksčiau ar vėliau pandemija baigsis,“ – šypsosi vadovė, pridurdama, kad ši laisvė „Hostinger“ kultūroje liks, nes technologijos leidžia dirbti ten, kur mums patogu. Pagaliau: svarbiausia ne tai, kur yra darbo stalas, bet koks yra darbo rezultatas. 
 
„Hostinger“ taip pat pabrėžia esanti įvairovę darbo aplinkoje skatinanti kompanija: giliu jų įsitikinimu, įvairesnės komandos, ne tik lyčių požiūriu, bet ir amžiaus ar tautybių, geba efektyviau spręsti problemas. Todėl čia kasdien dirba ir bendrauja žmonės iš 34 pasaulio šalių.
Kaip sako personalo vadovė, šiuo metu vyrai sudaro 64 proc. įmonės kolektyvo, o moterys – 36 proc. Tad kalbėti apie didesnį merginų pritraukimą į IT sritį iš tiesų reikia. Vis dėlto, pasak „Hostinger“ atstovės, kasdien į Lietuvos IT sektorių ateina vis daugiau moterų, ir tai džiugina. O reikšmingas vaidmuo skatinant šį progresą tenka ir didžiosioms Lietuvos IT įmonėms.
 


Paklausta, kaip „Hostinger“ jaučiasi būdami Kauno dalimi, Gabija Jasiulionytė-Marganavičė iš karto atsako: „Puikiai! Esame tarptautinė įmonė, tačiau gimėme būtent Kaune. Čia yra mūsų namai ir šaknys. Čia yra mūsų didžiausias biuras. Kaunas yra jaukus, žalias, jaunas ir ambicingas miestas, kuriame visada yra žmonių, norinčių užkariauti pasaulį. Kaunas kasdien mūsų lūkesčius pateisina su kaupu“. 
 
 
VšĮ „Kaunas IN“ verslo skyriaus informacija
 

Reklama