NAUJIENOS

Kaip išsaugoti gerą savijautą darbų įkarštyje

Kategorija:

Miestas:
Šiais laikais, dažnai yra pamirštama sveikata ir gera savijauta dėl didelio darbo krūvio ir streso darbe ir tuomet žmogus pradeda jausti tokius simptomus kaip išsiblaškymas, nesugebėjimas susikaupti, silpnumas, o tai yra pervargimo požymiai. Taigi, ką daryti jei tokia būsena kamuoja visa dieną, tiek ryte, tiek diena?

Vienas iš svarbiausių dalykų – miegas. Stenkitės išsimiegoti. Niekas kitas nepadės gerai jaustis ir pailsėti kaip miegas. Visavertis miegas ne tik padeda atgauti jėgas, bet ir gerina dėmesio koncentraciją. Ar žinojote, kad net ir viena naktis be miego sumažina smegenų darbingumą net 10 proc.

Stenkitės rytais valgyti pilnavertį maistą – košes. Lėtai deginami angliavandeniai iš kruopų, aprūpins jus energija ilgam. Kad būtų skaniau ir dar naudingiau galite įsidėti vaisių, jogurto ar varškės, tai suteiks papildomų vitaminų ir skaidulinių medžiagų. Taip pat nesivadovaukite taisykle, kad turite valgyti tris kartus per dieną – užkąskite vaisių ar riešutų.
Gerkite daug skysčių. Žmogaus organizmas itin jautriai reaguoja į skysčių trūkumą. Venkite didelio kiekio kavos, kadangi ji iš organizmo šalina skysčius. Vietoj to gerkite vandenį, sultis ar žaliąją arbatą. Net ir nedidelė dehidratacija sukelia nuovargį, mažina darbingumą ir blogina atmintį.

Darykite kas valandines pertraukas. Ypač dirbant sėdimą darbą labai svarbu daryti pertraukas. Poilsio metu pasivaikščiokite ar pasimankštinkite, tai tikrai išeis į naudą.

Pabūkite su savimi. Ar jūsų darbe tenka nuolatos bendrauti su kitais žmonėmis? Tuomet jums būtina pabūti vienam ir nesvarbu ar bendraujate tik su bendradarbiais ar ir su klientais. Pasistenkite rasti progą pabūti su savimi, pasėdėkite užsimerkę. Psichologai rekomenduoja 5 minutėms įsivaizduoti save ketverių metukų vaiku. Ką jūs matote ir jaučiate? Tada reikėtų „peršokti“ į paauglystę, brandą, senatvę... Galime garantuoti, kad nustebsite, kaip pasikeis jūsų požiūris į įvairias situacijas, kai į viską pažvelgsite iš kito žmogaus perspektyvos. 

Nesineškite darbo namo. Po darbo, išeidami namo palikite visas su juo susijusias problemas ir nesineškite jų namo. Kai nemaišysite darbo su asmeniniu gyvenimu, pajusite, kad esate mažiau pavargę, galėsite lengviau išspręsti net sunkias problemas.

Taikydami aukščiau parašytus patarimus ir suderinę poilsį, pasijusite tikrai daug geriau. Jei norite įvairumo, jums puikiai tiks poilsis Druskininkuose, Birštone ar Palangoje.
 
Taigi, nepamirškite pasirūpinti savo sveikata ir savijauta. Likite sveiki!
 


 

Braškinis pyragas – tortas

Šviežių bulvių plokštainis

Vėtrungių kelias

Politikų žodis

Egidijus Vareikis

Egidijus Vareikis

Virginija Vingrienė

Virginija Vingrienė

Rimantė Šalaševičiūtė

Rimantė Šalaševičiūtė








Nerimstanti teatro dvasia

Nerimstanti teatro dvasia

Birželio 26 d. Lietuvos nacionalinio dramos teatro aktorė Neringa Bulotaitė švenčia gražų jubiliejų – 60-metį! Ji – režisieriaus Jono Vaitkaus mokinė, studijavusi jo pirmajame „dešimtuke“ Lietuvos...

Reklama