NAUJIENOS

Kaimo bendruomenė ,,Maženiai“ projektą įgyvendino Aukštaitijos nacionaliniame parke

Kategorija:

Miestas:

Džiaugiamės turėję galimybę pakeliauti po nuostabiai gražią Lietuvą. Kelionės metu įgyvendinome projektą ,,Pažink Lietuvą“ pagal Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2021 m. veiksmų plano 1.1.4. priemonę ,,Stiprinti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“. Šiam projektui lėšas skyrė Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

Projekto metu aplankėme Molėtų krašto Mindūnų Ežerų žvejybos ir Antano Truskausko (garsiausio Lietuvos medžiotojo) medžioklės ir gamtos muziejus. Apžiūrėję muziejų eksponatus, ragavome garsiosios ,,Rimydžių žuvienės“. Irena Rimydienė ne tik papasakojo, kaip žuvienė gaminama, bet atskleidė savo kitą gebėjimą – linksminti svečius dainomis ir muzika. Buvome sutikti ir išlydėti su muzika, klausėmės Mindūnų kraštą garsinančių dainų. Pasistiprinę ir sušilę užkopėme į Mindūnų apžvalgos bokštą. Nuvykę į Palūšę, apžiūrėjome seniausią Lietuvos medinę bažnyčią, kuri pastatyta be geležinių vinių ir vienintelę Lietuvoje aštuoniakampę varpinę. Pabuvojome prie Ginučių vandens malūno, o užkopę į Ladakalnį, grožėjomės nuostabia lietuviška gamta. Ladakalnį supa net 6 ežerai. Užsukę į Stripeikių senovinės bitininkystės muziejų, stebėjomės informacijos gausa ir jos pateikimu apie biteles. Todėl nutarėme čia grįžti kitą sykį ir bičių gyvenimą paanalizuoti smulkiau, nes valandos šiame muziejuje per mažai. Kelionę užbaigėme Zarasų rajone, Šlyninkos vandens malūne. Pasibaigus smagiai ekskursijai po malūną, ragavome tautinio paveldo patiekalų iš malūne gaminamų miltų.

Nors šeštadienio oras ir nedžiugino, tačiau grįžome tikrai daug sužinoję ir puikiai praleidę laiką.