Emocinis valdymas: Erasmus + mokymai Ispanijoje
  NAUJIENOS

Emocinis valdymas: Erasmus + mokymai Ispanijoje

Kategorija:

Miestas:

2017 metų lapkričio 17 d. įgyvendinant projektą pagal Erasmus+ „Emocijų vadybos įrankiai ir įgūdžiai“, „Diemedžio“ ugdymo centro komanda: švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja Aurelija Kasparavičienė, socialinė pedagogė Simona Martišienė, specialioji pedagogė- logopedė Aistė Pielikienė ir lietuvių kalbos mokytoja Ramutė Stankuvienė vyko į mokymus Ispanijoje.
Nuo lapkričio 17 iki 24 dienos vyko mokymai Kantabrijos regione, Solorzano miestelyje. Mokymuose dalyvavo atstovai iš 10 skirtingų Europos Sąjungos šalių (35 asmenys): Ispanijos, Suomijos, Vokietijos, Kipro, Turkijos, Italijos, Bulgarijos, Jungtinės Karalystės, Latvijos ir Lietuvos.
Kursai orientuoti į teorinius ir praktinius emocijų valdymo ir vadybos aspektus. Metodikoje yra trys pagrindiniai tikslai, kuriais grindžiama veiklos programa: geresnio emocijų supratimo ir tinkamų žinių bei valdymo priemonių teikimas; keitimasis gerąja patirtimi apie emocijų valdymą; programų ir idėjų kūrimas, siekiant ateityje bendradarbiauti projektuose KA1, KA2 ir KA3.
  Mokymai tikslingai siekia paruošti asmenis, kurie gebėtų atpažinti jausmus ir emocijas, įgytas žinias bei įgūdžius pritaikyti sprendžiant įvairias problemas. Kursų metodika buvo pagrįsta šiais aspektais: geriau atpažinti emocijas ir jas mokėti valdyti, emocinė iškrova (išmetimas), klausymo būdai ir pagrindiniai emocinio valdymo principai, darbas su savo emocijomis (individualiai ir grupėse), kaip išgirsti ir klausytis suaugusiųjų, jaunimo ar mokinių apie jų kasdienius sunkumus, konfliktus, kaip pasiūlyti pagalbą ir rasti sprendimo būdus.

Mokymus vedė Oscar Argumosa Sainz, kuris skyrė dėmesio visiems mokymų dalyviams mokantis atpažinti ir valdyti emocijas. Turėjome galimybę tobulinti savo gebėjimus atpažinti savo jausmus ir emocijas bei sugebėjimą juos valdyti ir padėti kitiems tai daryti. Gebėjimas valdyti savo emocijas padeda lengviau bendrauti, gerinti psichosocialinę gerovę ir paskatinti mokinius elgtis geriau. Emocinis valdymas yra veiksminga ir naudinga priemonė visoms bendruomenėms, kurios jį naudoja (vaikai, jauni žmonės, suaugusieji ir kt.), nes tai padeda žmonėms išlikti ramiems, ramiai reaguoti į krizines situacijas, siekti dermės tarp vaiko ir suaugusiojo.

Kursų metu kolegos ne tik gilino ir tobulino anglų kalbos žinias dirbdamos nedidelėse, nuolat besikeičiančiose 4 žmonių grupėse vadovaujant dėstytojui, bet ir susipažino su Ispanijos švietimo sistema, politine situacija bei kultūra. Kadangi kursų dalyviai buvo iš skirtingų šalių,   buvo įdomu ir naudinga pasidalinti mokinių ugdymo, neformaliojo užimtumo patirtimi bei plėsti tarpkultūrinę kompetenciją, pažinti šalį ir jos tradicijas iš arčiau.

   Projekto dalyviai džiaugėsi turėję galimybę patobulinti anglų kalbos žinias, susitikti, pabendrauti ir pasidalinti patirtimi su kolegomis iš kitų šalių, pažinti kitų šalių kultūrą bei užmegzti draugiškus bendradarbiavimo ryšius su kitomis įstaigomis ir institucijomis. Tikime, kad jų įgyta patirtis ir sklaida padės kitiems darbuotojams, ugdant mokinius, geriau pažinti jų emocijas ir išmokyti jas valdyti. 

Aistė Pielikienė
Vyr. specialioji pedagogė - logopedė


Reklama