Reklaminių vaizdo įrašų gamyba auga, o įmonės ir organizacijos turi žinoti kai kuriuos pagrindus. Suprasti, kaip veikia vaizdo įrašai ir ką jie gali padaryti, šiais laikais yra nepaprastai vertinga, ypač atsižvelgiant į tai, kad daugelis įmonių kreipiasi į vaizdo įrašų rinkodarą, kad visur atkreiptų vartotojų dėmesį į savo produktus ar paslaugas. Nors sukurti reklaminį vaizdo įrašą nėra taip paprasta, kaip atrodo ir nufilmuoti kelias scenas, bet kam, norinčiam įsitraukti į vaizdo įrašų gamybą, gali būti naudinga suprasti kai kuriuos pagrindus.
Komercinio vaizdo įrašo tikslas?
Didinti prekės ženklo žinomumą ir motyvuoti tikslinę auditoriją veikti. Šie reklaminiai vaizdo įrašai gali padidinti pardavimą, ir dar svarbiau – padėti sukurti klientų lojalumą ir optimizuoti paieškos variklio rezultatus. Komercinė vaizdo įrašų gamyba gali būti naudinga tiek jūsų prekės ženklui, tiek klientams.
Komercinių vaizdo įrašų gamyba neapsiriboja 2–3 minučių rinkodaros vaizdo įrašų kūrimu. Pavyzdžiui, jei kuriate 10 minučių trukmės mokomąjį vaizdo įrašą savo įmonei, tai laikoma komercine vaizdo įrašų gamyba. Net 1 valandos trukmės informacinės reklamos kūrimas būtų laikomas komerciniu vaizdo įrašu. Skirtumas yra ne reklaminio vaizdo įrašo ilgis, o tikslas.
Paprastai tikslas yra padidinti įmonės pardavimą ir dėl to jis laikomas komerciniu vaizdo įrašu. Komerciniai ir įmonių vaizdo įrašai gali būti naudojami įvairiais būdais – televizijos, vaizdo reklamos kampanijoms, socialinės žiniasklaidos vaizdo įrašams, darbuotojų įdarbinimo vaizdo įrašams ir kt. Nepaisant to, kad ir kam juos naudotumėte, galutinis tikslas turėtų būti tas pats: užmegzti gilesnį ryšį su potencialiais klientais.
Autentiškumas yra labai svarbus norint sukurti pasitikėjimą savo auditorija, o pasakojimų naudojimas yra puikus būdas tai padaryti. Atsiliepimų ar pasakojimų naudojimas komercinių vaizdo įrašų gamyboje prasideda nuo siužeto kūrimo proceso.
Siužetiniai raštai prasideda paruošiamojoje gamyboje. Čia galėsite įtraukti pasakojimą į savo vaizdo projektą ir užmegzti gilesnį emocinį ryšį su žiūrovais.
Pardavimai yra puikūs, bet dar svarbiau yra klientų lojalumo santykių kūrimas. Tai, ką darote, kuria ilgalaikius santykius su klientais, kurie stebės jūsų prekės ženklą, mėgs ir dalinsis jūsų įrašais, nukreips jus į savo draugus ir jausis, kad jie yra jūsų šeimos dalis.